Moniammatillinen yhteistyö asiakaslähtöisen toiminnan ytimessä
6.5.2021
17:40
asiakaskeskeisyys
,
asiakaskokemus
,
moniammatillisuus
0
Comments
6.5.2021 17:40 asiakaskeskeisyys , asiakaskokemus , moniammatillisuus 0 Comments
Ylilääkäri Sanna Lakoma on kehittänyt käytännössä moniammatillisuutta
useita vuosia ensin pilottihankkeessa ja sittemmin Helsingissä Kalasataman
terveys- ja hyvinvointikeskuksessa.
Sanna sanoo: "Moniammatillisuus on sote-maailmassa vallankumouksellinen
työskentelytapa, joka kääntää ajatuksia eri raiteille. Olemme tottuneet
ajattelmaan omaa palvelua enemmän siilona, mutta asiakashan kulkee
kaikissa palveluissa horisontaalisesti. Sote-palveluissa on tavalista se,
että hoidetaan oma tontti hyvin, mutta mitä sitten tapahtuu,
kun asiakkaan/potilaan pitäisi mennä toiselle tontille?
Tämä on se, mitä ei olla totuttu ajattelemaan. Toiseen palveluun
siirtyminen ei aina suju sutjakasti!"
Kuuntele haastattelu ja poimi talteen vinkit toiminnan kehittämiseksi.
0 kommenttia :